VÍTEJTE
Usnadňujeme mužům, aby denně vypadali epicky. Líbí se Vám, jak vypadáte? Ukažte nám #EpicB.
Jsme skvělí, sledujte nás!
Vítejte v EpicWorks. Doprava ZDARMA pro objednávky nad 1500 Kč
  • en


1.CO JE EPICWORKS?

EpicWorks pracuje na tom, aby se muž cítil epicky každý den, kdekoli a kdykoli. Posláním EpicWorks je pomáhat lidem zlepšit život tím, že budou milovat sami sebe.

Tisíce lidí používají EpicWorks, aby objevili produkty každodenní péče za neuvěřitelné ceny a lidé z Epic jsou zde proto, aby se ujistili, že každý nákup Vám zanechá úsměv na rtech.

2.ODKUD EPICWORKS ZÍSKÁVAJÍ SVÉ PRODUKTY?

Skvělé produkty na EpicWorks přichází odkudkoli a od kohoholi. Náš tým expertů a nadšenců pečlivě vybírá naše produkty s jednoduchým cílem – vykouzlit Vám úsměv.

Obstaráváme mnoho našich produktů přímo od výrobců a máme také mnoho produktů, které jsou dostupné výhradně na EpicWorks.

3. JAK PRODÁM SVÉ PRODUKTY NA EPICWORKS?

Hledání epických produktů je nekonečné a rádi uvidíme, co nabízíte.

Feel free to let us know why you’d like to Partner with EpicWorks.

Nebojte se nám dát vědět, proč byste chtěli být partnery s EpicWorks.

Napište nám e-mail na: partners@epicworks.cz

4. KDE SE MOHU DOZVĚDĚT VÍCE O LIDECH STOJÍCÍCH ZA EPICWORKS?

Vše si můžete přečíst na našem blogu. Podívejte se, co jsme zač.

5. KDY NÁS ZASTIHNETE?

Webová stránka EpicWorks je dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Také zaměstnáváme tým péče o zákazníky, jehož jediným posláním je udělat cokoli, aby pomohl našim zákazníkům milovat každou jejich komunikaci s EpicWorks.

Pokud máte nějaké dotazy, prosím, pošlete email na info@epicworks.cz a my Vám odpovíme hned jakmile to bude možné.

 

Můj účet


1.JAK ZMĚNÍM SVÉ UŽIVATELSKÉ JMÉNO, HESLO NEBO EMAILOVOU ADDRESU?

Pro změnu jakékoli informace ve Vašem účtu klikněte myší na svůj profil v pravém horním rohu na stránce vedle Vašeho jména a vyberte “Upravit profil” z vyskakovací nabídky.

Once you’re there, you’ll be able to make changes to your personal information.

Jakmile jste tam, můžete změnit své osobní informace.

2.CO KDYŽ ZAPOMENU HESLO?

Na hlavní stránce EpicWorks.com jednoduše klikněte na „Přihlášení“ v pravém horním rohu obrazovky. Klikněte na „Zapomenuté heslo?“ a budete vyzváni k zadání Vaší e-mailové adresy.

Klikněte na „Potvrdit“ a my Vám pošleme odkaz, který Vám dovolí změnit Vaše heslo.

Pokud máte problém, kontaktujte náš tým podpory.

3.JAK ZMĚNÍM SVÉ NASTAVENÍ E-MAILŮ?

Můžete zde spravovat počet emailů, které od nás obdržíte.

Dostanete se sem přesunutím ukazatele myši na šipku v pravém horním rohu stránky, poblíž Vašeho uživatelského jména, a kliknutím na “Nastavení e-mailů.”

4.JAK MOHU UPRAVOVAT ADRESU DORUČENÍ?

Adresa doručení může být kdykoliv upravena, odstraněna nebo změněna na stránce Vašeho účtu.

Také můžete měnit své fakturační údaje ve výpisu.

Pokud potřebujete změnit adresu doručení v již probíhající objednávce, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

5.JSOU MÉ OSOBNÍ ÚDAJE V BEZPEČÍ?

Vaše bezpečí a soukromí je pro nás prioritou.  Nikdy neposkytneme nebo neprodáme Vaše údaje třetí straně.

Pro více informací navštivte, prosím, naši stránku “Ujednání soukromí.”

Objednávky


1.JAKÉ ZPŮSOBY PLACENÍ MOHU VYUŽÍT PRO EPIC OBJEDNÁVKY ?

Přijímáme Visa, Mastercard, American Express, Discover Card, a PayPal.

Bohužel ale nepřijímáme předplacené dárkové karty (Visa, Mastercard atd.).

Přijímáme samozřejmě dárkové Epic karty!

2.KDY MI BUDE EPICKORKS ÚČTOVAT MOU OBJEDNÁVKU?

Neúčtujeme Vám vaše položky dříve, než je Vaše objednávka odeslána. Pokud  si objednáváte poprvé, proběhne autorizační proces pro celou částku.

Autorizace rezervuje pouze tu částku, za kterou bude Vaše zásilka vypravena, bez zasahování do prostředků na Vašem účtu.

Jakmile je Vaše objednávka odeslána, dokončíme platbu.

3.CO SE STANE, POKUD ZRUŠÍM SVOJI OBJEDNÁVKU PŘED ODESLÁNÍM?

Pokud se rozhodnete zrušit objednávku před odesláním zboží, okamžitě zrušíme autorizaci platby za zrušenou položku(y) na Vaší kartě.

Změna na Vašem online účtu může trvat 2-10 dní v závislosti na způsobu platby.

4.JAK MOHU ZJISTIT STAV MÉ OBJEDNÁVKY?

Abyste viděli stav vaši obejdnávky, přihlašte se k Vašemu Epic účtu a navštivte stránku „Moje objednávky,“ zde uvidíte, kde se Vaše objednávka právě nachází.

Pokud to půjde, pošleme Vám také e-mail s informacemi ke sledování Vaší objednávky.

5.MŮŽU SVOU OBJEDNÁVKU ZMĚNIT I POTÉ, CO JE ZADÁNA?

Můžete jednoduše změnit Vaši doručovací adresu nebo zrušit objednávku během třiceti minut od koupě na stránce “Moje objednávky.”

Pokud je to déle než 30 minut, kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Nemůžeme zaručit, že změny proběhnou, pokud uběhlo více než 30 minut, ale rádi uděláme vše, co bude v našich silách, abychom Vám vyhověli.

6.ÚČTUJE EPICWORKS DPH?

DPH je přidána ke každé položce dle zákona. Částky se mění v závislosti na státu. Ceny na našich stránkách zahrnují daň.

7.CO KDYŽ CHCI ZÁSILKU POSLAT NĚKOMU JAKO DÁREK?

Naše balíčky neobsahují informace o cenách, takže se nemusíte bát, že příjemce uvidí cenu, kterou jste za dárek zaplatili. Naše faktury jsou zasílány vždy jen elektronicky, pokud náš Epic zákazník nepožaduje něco jiného.

Doručení


1.JAKÝM ZPŮSOBEM PROBÍHÁ DOPRAVA PRODUKTŮ EPICWORKS?

Většina našich produktů je dopravována z našeho hlavního skladu v jižní části České Republiky, ale v některých případech jsou naše výrobky posílány přímo ze skladu našeho Epic dodavatele.

Doručujeme zásilky prostřednictví České pošty, Zásilkovny, PPL, GSL, je možné také osobní vyzvednutí v naší kanceláři v Kuřimi.

2.KAM EPICWORKS DORUČUJE?

EpicWorks doručuje na jakoukoli adresu v České republice a na Slovensku.

3.JAKÁ JE CENA ZA DORUČENÍ?

Pro objednávky na území České republiky a Slovenska:

  • Pro obejdnávky do 1500,- korun poplatek za doručení závisí na způsobu dopravy dle objednávkového koše.
  • U objednávky za 1500,- a vyšší je doručení zdarma.

Pro podrobnější informace o doručování navštivte naši stránku “Doprava zásilek”.

4.JAK DLOUHO TRVÁ DORUČENÍ MÉ OBJEDNÁVKY?

Většina položek na EpicWorks je posílána přímo z našeho skladu v jižní části České republiky – u určitých objednávek a speciálních produktů může doručení trvat déle než u jiných.

Pro přesnější informace o stavu Vaší objednávky navštivte stránku “Moje objednávky”.

Váš nákup přichází z různých míst a může k Vám dorazit ve více balících, ale poplatek je účtován pouze za jeden balík v závislosti na ceně za malý balík. Budeme se snažit poslat Vám pouze jeden balíček.

5.PROČ NEFUNGUJE MOJE SLEDOVACÍ ČÍSLO ZÁSILKY?

Pošleme Vám emailem potvrzení o odeslání hned, jakmile bude odesláno, ale může trvat až 24 hodin než se vaše sledovací číslo zásilky začne zobrazovat v systému objednávek.

Stav pohybu Vaší objednávky zkontrolujte, prosím, později nebo nás kontaktujte, pokud budete potřebovat něco dalšího.

Vrácení


1.JAKÉ JSOU PODMÍNKY VRÁCENÍ ZBOŽÍ U EPICWORKS?

Snažíme se nabízet věci nejvyšší kvality. Pokud z nějakého důvodu nebudete spokojeni s Vaším zbožím, můžete jej vrátit do 30 dnů od obdržení.

Můžete vrátit jakékoli zboží, které není označené „Konečný výprodej“ během 30 dnů zdarma.  Prosím, zkontrolujte v „Podmínkách vrácení zboží,“ jestli je výrobek označený jako konečný výprodej nebo ne.

Zkontolovat si podmínky vrácení zboží můžete zde. Vrácené zboží musí být nové, nepoužité a  v originálním balení.

Pokud je Vaše objednávka zničená nebo vadná, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu.

2.JAKÉ JSOU PODMÍNKY VÝMĚNY ZBOŽÍ NA EPICWORKS?

Nemůžeme vyměňovat zboží. Pokud požadujete jinou velikost, barvu nebo provedení, vraťte prosím zpět zboží, se kterým nejste spokojeni.

Jakmile vrátíte zboží zpět, můžete zadat novou objednávku s výrobkem, kterému dáváte přednost.

3.JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?

1. Můžete začít s vrácením zboží na stránce Mé objednávky přihlášením do vašeho Epic účtu. Klikněte na Vrácení zboží na levé straně u položky, kterou si přejete vrátit, a vyberte důvod pro vrácení.

2. Jamile vyplníte prázdná políčka, klikněte na „přepočítat úhradu“ a vyberte, zda chcete vrátit peníze stejným způsobem, jakým byla objednávka hrazena, nebo na Epic kredit, poté klikněte na „potvrdit vrácení“

3.Naše zákaznická podpora Vás bude kontaktovat a dá Vám vědět, zda je položka vhodná pro vrácení. Pošleme Vám předplacenou vratku a pokyny.

Ozveme se Vám během 1-2 pracovních dnů.

4.JAK DLOUHO TRVÁ ZPRACOVÁNÍ REFUNDACE?

Snažíme se provést refundaci jak nejrychleji je to možné. Jakmile obdržíme a zkontrolujeme Vámi vrácený produkt, můžete očekávat refundaci během 5-10 pracovních dnů.

Oznámíme Vám emailem, když obdržíme Vámi vrácený produkt, a refundace bude zahájena.

Pokud máte jakékoli dotazy ohledně stavu Vaší refundace nebo potřebujete pokyny, jak položku vrátit, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.

 

Rádi Vám pomůžeme.

X